Sunday 25 December 2011

Lagi sekali hancur hati

setelah 2 tahun menyingle, akhirnya aku jatuh cinta lg skl...
tp kali neh ngan gades yang aku berkenalan di ruang maya, sebuah website bernama tagged...
gadis itu gelarannya miss chocoholic(nama sebenar tk ley nk sebot korang cr la sendiri)...
dah nk sebulan aku berkenalan dengannya, akhirnya aku dapat no tel beliau..
Bermule dgn berkawan akhirnya, aku mule menyukainya...
aku sendiripon tk tau kenape aku ley suke kt die tp aku benar benar dh jatuh ati dgn die...
ape yg die perlukan, semua aku beri, baju aku beli, topup aku kasi...
wang dh tiada nilai buat diriku, hanya dirinya yang menjadi taruhanku...
namun begitu, mungkin bukan jodoh buat aku, die jatuh hati pada lelaki laen...
aku redha dgn pilihannya namun aku masih tidak dapat melupakanya...
skrg aku masih single, hanya melihat beliau melalui gambar, dan menunggu msg die setiap malam
sekiranya die sudi bersembang lg dgn aku...
bodokan aku neh tp hanya msg die yg dpt membuatkan aku tersym, ati aku gembira meskipon
aku tk mungkin memilikinya.,...
Agaknya, masih adakah wanita yang mampu menerima aku seadaanya... hanya tuhan yang tahu....

No comments:

Post a Comment