Sunday 19 June 2011

Kenapa pompuan tk suke kt aku...

setelah membuat banyak kajian aku mendapati beberapa sebab mengapa kaum hawa neh tk suke bile nk couple ngan aku... antara sebab sebabnya adalah

    1. Aku seorang yang membosankan apabila bercinta, dgn gaya yang agak “nerd”. gemar berlagak untuk menarik pasangan.
    2. Aku seorang yang tak sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasangannya.(wat ape aku nk bazir duit pd org yg belum tentu jd isteri aku.. beh baek aku bg kt bini aku lepas aku kawen)
    3. Aku seorang yang suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik.( nk wat camne, allah wat nafsu laki just satu jek... lgpon tgk jek, bukannyer curang lg...)
    4. Aku seorang yang akan berdegup kencang jantungnya apabila mendapati ada pompuan yang menyukai aku then langsung terus blur and tk tau nk wat ape or ckp ape....
    5. Aku seorang yang segera mengalihkan pandangan apabila bertentang mata ngan pompuan yg disukai. (malu siot)
    6. Aku seorang yang pemalu utk membuka mulut untuk bercakap di hadapan pompuan yg disukai.
    7. Aku seorang yang sangat tk romantik and tidak pandai mengambil ati seorang pompuan.
    8. Aku seorang yang sukar memahami dan mengatahui apa yang dikehendaki oleh seorang pompuan .
    sbb neh la aku tk heran sgt sbb aku susah sgt nk rapat ngan pompuan n pompuan susah nk suke kt aku...

    No comments:

    Post a Comment