Saturday 18 June 2011

Lu sapa, aku sapa, dia sapa

Ok, kali neh aku sambung balik dari post aku yg lepas....

aku neh seorg laki yg hodoh, bodo(eh, tk bgs pakai ayat neh, tukar ek, kurang pandai... hehehehe), x dop harta lg, byk penyakit, pendek, pendiam, tk pandai berkata-kata, tk romantik, nerd, pakai cermin mata, tk kuat, pemalu(pemalu la sgt), dan byk lg....

neh la mamat hodoh tuh
(Rupe perlu disensorkan sbb terlalu hodoh, nanti korang muntah plak bile tgk)
 Pemalu sungguh mamat neh!!! =))

Ape aje la kelebihan aku, haa~~ neh nk bgtau neh...
Aku mahir dalam membuatkan orang benci kt aku neh... sbb ape org benci kt aku?? ade sorang hamba allah neh bgtau org benci kt aku sbb prinsip aku... SO WHAT?? Ade aku kesah!!! Korang nk benci, benci la,  x de kene mengene ngan aku... korang nk jd lawan, FINE~~ pi maen jauh2, tk pon kite masuk arena, kite lawan tol2... ade bran?? jgn tgk pd tulang n otot sekeping neh tau... disebalik tulang n otot sekeping neh, wujudnya seorg penakut yg bakal membuatkan anda letih terkejar2... sbb tuh aku mls nk layan... hua hua hua....
Ape lg ek kemahiran aku neh, haa~~~
aku neh jenis org yg berpegang pada prinsip sendiri, nk tau tk ape prinsip aku??? Lu pikir la sendiri.... sume nk bgtau, byk cantik... kalo tol2 cantik tk pe, aku bgtau... hua hua hua....

ops, kene stop skrg neh... nk sambung wat keje lak...

No comments:

Post a Comment